Veškeré informace o právech z vadného plnění a záruce najdete v obchodních podmínkách.
Pokud jste obdržel (a) od našeho zásilkového obchodu jiný výrobek, než jste si objednal(a) neúmyslná záměna při balení výrobků), nebo jste obdržel (a) výrobek vadný, zašlete nám jej zpět, nejlépe v původním obalu spolu s dodacím listem (nebo jeho kopií) a uveďte popis vad. My Vám bezplatně zašleme výrobek správný (resp. bezvadný).
Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
Zákazník doručí reklamované zboží na vlastní riziko, na adresu prodejce MojeParada.cz, Ludgeřovice 747 14, Markvartovická 17/11.
Takže když to jednoduše a laicky shrneme: prostě nám zavolejte na 775 716 017 nebo nám napište, co se se zbožím vlastně stalo na info@mojeparada.cz a přiložte i fotku zboží, ať to zbytečně hned nevracíte a neutrácíte za poštu a pak se domluvíme společně na vyhovujícím řešení potíží, ju? 🙂