Doprava a platba

Nespadáme pod EET
IČ 48782181

Zboží si můžete objednat vložením do košíku a potvrzením objednávky v našem e-shopu.
Po odeslání objednávky Vám přijde email s potvrzením objednávky.

Můžete také objednávat telefonicky na čísle 775 716 017  (doporučujeme však objednávat na našem webu, minimalizuje se tím riziko chyby při přepisování jména, dodací adresy, typu zboží atd.)

Zobrazuje se pouze zboží, které je doopravdy fyzicky na skladě.
Vaši zásilku odešleme ještě tentýž den nebo následující pracovní den (kromě pátku) 🙂


Pokud si nejste něčím jisti, klidně nám zavolejte a spolu to vyřešíme.
Prosíme o včasné vyzvedávání zásilek, aby se nám zbytečně nevracely zpátky a my vám pak nemuseli vystavovat faktury za propadlé poštovné a manipulační poplatek, což děláme fakt dost neradi a mrzí nás to…

DOPRAVA ČR:

Česká pošta Balíkovna: 69,- Kč

Česká Pošta Balík do ruky: 120,- Kč

Zásilkovna  na pobočku: 89,- Kč

Zásilkovna na adresu (kurýr): 130,- Kč

Doprava zdarma pro ČR již od  2.000,- Kč

Osobní odběr v Ludgeřovicích:
Dopravné: 0,- Kč.

Na místě lze také platit kartou.
Můžete také platit předem prostřednictvím PayPal, GoPay či bankovním převodem.
Apple Pay najdete v platební bráně GoPay.

DOPRAVA SLOVENSKO:

Zásilkovna  na pobočku: poštovné 130,- Kč (cca 5 €)

MOŽNOSTI PLATBY:

Dobírka platná pro všechny druhy dopravy v Česko – Slovensku: 40,- Kč
Dobírkou se rozumí platba za zboží, při jeho převzetí od přepravce.

PayPal platba pomocí účtu u platební brány PayPal, nemáte-li účet, je nutné jej vytvořit.

GoPay platební brána. Online platba kartou, zrychlený bankovní převod, ApplePay aj.

 

Klasický bankovní převod:

Česká měna FIO banka:

2801036467/2010
SWIFT/BIC   FIOBCZPPXXX

IBAN  CZ3420100000002801036467
——


nebo EURO účet 2001036485/2010
IBAN CZ6920100000002001036485

BIC kod: FIOBCZPPXXX

Pokud potřebujete platit převodem  v Eurech, použijte k přepočtu aktuální kurs.
Drobné odchylky v přepočtu kursu nejsou podstatné 🙂 Po připsání platby na náš účet Vám odešleme zboží.

Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu  Zásilkovny nebo pošty.