Doprava a platba

Nespadáme pod EET
IČ 48782181

Zboží si můžete objednat vložením do košíku a potvrzením objednávky v našem e-shopu.
Po odeslání objednávky Vám přijde email s potvrzením objednávky.

Můžete také objednávat telefonicky na čísle 775 716 017  (doporučujeme však objednávat na našem webu, minimalizuje se tím riziko chyby při přepisování jména, dodací adresy, typu zboží atd.)

Zobrazuje se pouze zboží, které je doopravdy fyzicky na skladě.
Vaši zásilku odešleme již tentýž den nebo následující pracovní den 🙂


Pokud si nejste něčím jisti, klidně nám zavolejte a spolu to vyřešíme.
Prosíme o včasné vyzvedávání zásilek, aby se nám zbytečně nevracely zpátky a my vám pak nemuseli vystavovat faktury za propadlé poštovné a manipulační poplatek, což děláme fakt dost neradi a mrzí nás to…

DOPRAVA

DPD: 89,- Kč
Rychlá přeprava s přesným časem doručení v rozmezí 60 min. Pohyb kurýra lze sledovat online v aplikaci.

Zásilkovna  na pobočku: 49,- Kč

Česká pošta doporučená zásilka: 69,- Kč

Doprava zdarma pro ČR od 800,- Kč (způsob dopravy, kterému dáváte přednost, můžete napsat do poznámky)

Osobní odběr v Ludgeřovicích:
Dopravné: 0,- Kč.

Není možné platit hotově, ale na místě lze zaplatit kartou.
Nebo předem prostřednictvím PayPal, GoPay či bankovním převodem.

SLOVENSKO

Zásilkovna  na pobočku (napište pobočku do poznámky):
poštovné 99,- Kč

PLATBA

Dobírka platná pro všechny druhy dopravy v Česko – Slovensku:
celkem 33,- Kč
Dobírkou se rozumí platba za zboží, při jeho převzetí od přepravce.
PayPal platba pomocí účtu u platební brány PayPal, nemáte-li účet, je nutné jej vytvořit.
GoPay platební brána. Online platba kartou nebo zrychlený bankovní převod.
Klasický bankovní převod.

Převodem – na náš účet FIO banky:
CZK 2801036467/2010
SWIFT/BIC   FIOBCZPPXXX

IBAN  CZ3420100000002801036467
——

EURO účet 2001036485/2010
IBAN CZ6920100000001036485

BIC kod: FIOBCZPPXXXPokud potřebujete platit převodem  v Eurech, použijte k přepočtu aktuální kurs.
Drobné odchylky v přepočtu kursu nejsou podstatné 🙂 Po připsání platby na náš účet Vám odešleme zboží.Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu  Zásilkovny nebo DPD.Českou poštu (balíky) jsme zrušili pro extrémní navýšení cen.
RSS
Facebook
Facebook
YouTube
Instagram